یلدای من و تو

   یلداست...آرام یلداست...سیاه ترین سرخ سال...با طرح های سپید...چه بی نقص!

   وداع سوزناکی بود با پاییز...اما دیگر وقت برای صحبت از خزان مهربانم نیست...وقت سلام است...سلامی به پیرزن آرام زمستان...به ننه سرمای قصه هایی که از حقیقت زیباترند...به دختر سفید پوش و سیه گیسو...به یلدایی که شاید...خودم باشم...

   زمان آغاز است...آغازی دلنشین...کنار حضور دلنشین تو...هجوم دانه های برف،هجوم حضورت است...و من چه ساده تسلیم می شوم در برابر این تهاجم لذت بخش!

   سکوت بی پایانی جاری است میان واژه های نوشته هایم...بگذار حرمت سکوت حفظ شود....................................................................................................



نظرات شما عزیزان:

abolfazl
ساعت23:59---12 دی 1392
خیلی خوش بختم و ممنون از نظر خوشکلتون . از قول منم به دوست بد اخلاقتون سلام برسونید .
پاسخ:باشه!!!


negin
ساعت14:16---1 دی 1392
فک کنم بهتره تایید نکنی!
پاسخ:آره...الان که فک می کنم بهتره تایید نکنم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 دی 1392 | 9:18 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.